Адреса: м. Харків, вул. Золочівська, 8-А

Телефон: +38 (057) 372-12-20

E-mail: au.gro.esicnn%40esicnn

  • UA

  • EN

Національний науковий центр «Інститут судових експертиз ім. Засл. проф. М.С. Бокаріуса»

Адреса: м. Харків, вул. Золочівська, 8-А

Телефон: +38 (057) 372-12-20

E-mail: au.gro.esicnn%40esicnn

  • UA

  • EN

Національний науковий центр «Інститут судових експертиз ім. Засл. проф. М.С. Бокаріуса»


Електротранспортна експертиза

10.21 Дослідження міського електричного транспорту
Основними завданнями електротранспортної експертизи є установлення:
● несправностей трамвая, рейкової колії, тролейбуса, що загрожували безпеці руху, причин їх утворення та часу виникнення (до дорожньо-транспортної пригоди (далі - ДТП), внаслідок неї або після неї), можливості виявлення несправностей зазвичай застосовуваними методами контролю за технічним станом трамвая, тролейбуса; визначення механізму впливу несправності на виникнення та розвиток події;● відповідності дій водія трамвая (тролейбуса) у цій дорожній ситуації технічним вимогам Правил дорожнього руху, наявності у водія технічної можливості запобігти ДТП з моменту виникнення небезпеки, відповідності з технічної точки зору дій водія трамвая (тролейбуса) вимогам Правил дорожнього руху, а також встановлення причинно-наслідкового зв’язку між діями водія трамвая (тролейбуса) та ДТП.
Орієнтовний перелік вирішуваних питань:
● Які несправності, виходячи з вимог Правил технічної експлуатації трамвая (тролейбуса) та Правил дорожнього руху, мала (мав) система (механізм, вузол, агрегат) даного трамвая (тролейбуса)? ● Які несправності, виходячи з вимог Правил технічної експлуатації трамвая, мала рейкова колія (стрілочний перевід) в місці ДТП? ● Чи має досліджуваний трамвай (тролейбус) несправності, які могли бути технічною причиною виникнення ДТП? ● Коли, відносно моменту ДТП, до її настання чи в процесі її розвитку, виникли дані несправності? ● Яка причина відмови певного механізму, системи (гальмової системи, ходової частини тощо) трамвая? ● Яка причина виникнення несправності рейкової колії (стрілочного переводу) в місці ДТП? ● Яка причина відмови певного механізму, системи (рульового керування, гальмової системи, ходової частини тощо) тролейбуса? ● Чи мав водій трамвая (тролейбуса) можливість виявити несправність керованого ним трамвая (тролейбуса) до моменту ДТП? ● Чи мав водій трамвая можливість виявити несправність рейкової колії (стрілочного переводу) до моменту ДТП? ● Яка максимально припустима швидкість руху трамвая (тролейбуса) на закругленні рейкової колії (дороги) даного радіуса? ● Який гальмовий та (або) зупинний шлях трамвая (тролейбуса) за певної швидкості його руху в умовах даної дорожньої обстановки? ● Як повинен був діяти водій трамвая (тролейбуса) у даній дорожній обстановці згідно з технічними вимогами Правил технічної експлуатації трамвая (тролейбуса) та Правил дорожнього руху? ● Чи мав водій трамвая (тролейбуса) технічну можливість запобігти ДТП з моменту виникнення небезпеки для руху або з моменту виявлення перешкоди для руху? ● Чи відповідали дії водія трамвая (тролейбуса) технічним вимогам Правил технічної експлуатації трамвая (тролейбуса) та Правил дорожнього руху? ● Чи знаходяться з технічної точки зору дії водія трамвая (тролейбуса) у причинному зв’язку з виникненням ДТП?