Національний науковий центр «Інститут судових експертиз ім. Засл. проф. М. С. Бокаріуса» Міністерства юстиції України запускає пілотний проєкт «Гаряча лінія» судово-експертної підтримки (0 800 30 1923)
Національний науковий центр «Інститут судових експертиз ім. Засл. проф. М. С. Бокаріуса» Міністерства юстиції України запускає пілотний проєкт «Гаряча лінія» судово-експертної підтримки (0 800 30 1923)
Директор ННЦ ІСЕ Сергій Тюлєнєв презентував проєкт «Гаряча лінія» судово-експертної підтримки на круглому столі «Стандарти професійної поведінки адвокатів та судових експертів: проблемні питання та шляхи їх вирішення», що відбувся на базі Національної асоціації адвокатів України.
«З метою скорочення строків проведення експертиз, підвищення обізнаності адвокатів щодо процедури замовлення досліджень та переліку питань, які можуть бути вирішені експертами, ми презентуємо новий комунікаційний інструмент — «Гарячу лінію» судово-експертної підтримки,— заявив Сергій Тюлєнєв.— Місія проєкту відповідає стратегії розвитку нашої установи на найближчі 5 років — системна підтримка замовників експертиз та експертних досліджень для розширення можливостей отримання висновку експерта шляхом надання передбаченої законом інформації та допомоги у вирішенні проблемних питань».
Пілотна реалізація проєкту передбачає інтеграцію різних каналів зв’язку. Окрім вхідних і вихідних дзвінків, передбачено надання:
- SMS-розсилки із шаблонами документів для замовлення досліджень;
- переліку типових питань, що їх можуть вирішити експерти;
- інформації про наявність експертів відповідних спеціальностей у регіональних відділеннях ННЦ ІСЕ й у головному офісі в Харкові.
У перспективі — інтеграція з програмними продуктами на базі штучного інтелекту та можливість участі у проєкті інших науково-дослідних установ судових експертиз Мін’юсту України.
Роль оператора «Гарячої лінії»
Оператор може надати усну відповідь або письмову інформацію з питань, що належать до його компетенції. Зокрема, це інформація
- про наявність експертів відповідних спеціальностей у головному офісі та регіональних підрозділах ННЦ ІСЕ;
- за умови надання достатньої інформації — допомога у визначенні виду необхідної судової експертизи;
- зразок заяви для замовлення дослідження тощо.
Однією зі складових пілотного проєкту «Гаряча лінія» судово-експертної підтримки є організація зворотного зв’язку з користувачами сервісу. Проєкт є відкритим і формується як динамічна, адаптивна система, що реагує на потреби користувачів та розвивається разом із професійною спільнотою.